Summa sidvisningar

23 juli 2011

Framme vid Rådhustorget!






Kvällen var sval. Hamnen i Piteå fylld av båtar och några festande gäng. Min häl höll sträckan Öjebyn till Rådhuset i Piteå.
Piteå-Tidningens reporter Jennifer Ek (från Ljusdal) mötte på kullerstenarna och vi pratade på en bänk. Hon fick ta slutbilden för den långa fotografiska resan.
Men det är nu den verkliga resan börjar! Det handlar om att sammanställa allt intervju- och textmaterial... hoppas det är klart till senare i höst. Dessutom ska jag komplettera en sträcka i Båtsjaur (c a 2 km) och sträckan Ersträsk till Lillpite (ca 2,5 mil - min eländiga häl sa stopp...) Det blir troligen den 7 augusti. Den 8 augusti börjar min utställning i PT:s foajé.
Nu ska jag hämta hyrbilen och köra till Arjeplogsfjällen.
I morgon hoppas jag kunna åka ut med båt - och så ska jag planera för Galleri Laisdalen, Gamla Malmvägsloppet på cykel (den 6 augusti) och träffa härliga människor... min kära familj inte minst.
Tack alla för ert intresse! Över tretusen har gått in på denna blogg. Otroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar